Sunday, February 12, 2012

I want a baby unicorn

To je bila moja želja za rojstni dan :D Danes pa to lahko pomeni samo eno: random blog ... na kratko o vsem :))

Takšno lila barvo sem iskala že kakšno leto! Catrice lak za nohte v 630 Hey, Dirty-Lilah!

 Počasi se zaljubljam v moje nove pinki Sketchers Tone-Ups Run. Super lahke superge, opis pravi: kot bi bos tekel po trati .. sicer jih nisem uporabila za tek, lahko pa vseeno pritrdim :)

 Usnjena kolebnica z utežmi, ki mi utežuje telovadbo in sem ji za to neizmerno hvaležna :D Pa še moj pink Gymboss interval timer se je želel pokazati :))

Petek ponoči: porcelanasta punčka. In pokrivanje močnih obrvi je pain in the ass!

 Sobota zvečer: my babies nice and clean. :) (I party like a rock star :))

Sonček se nam je pokazal! Zjutraj pa obsijal moj zatrk in zgleda kot iz nebes :D 
(ovseni kosmiči kuhani v sojinem mleku, med, kokosova moka, banana in oreščki).
Yum ^^

Ok, odločila sem se, da začnem uporabljati Twitter. Se mi zdi, da bo tako najlažje, da objavim kakšne kratke napotke, ideje, slike ... Za take stvari se mi zdi nesmiselno pisati cel blog. Še enega Facebook profila (javnega) pa ne bi rada ustvarjala. Že zasebni je včasih preveč :) Na Twitterju sem sicer že kakšno leto, rabila sem ga samo za neko nagradno igro, žal nisem dobila nič, se pa nikoli nisem zbrisala :D. Najde se me pod imenom @BooogeyWoman (klik) ... in bodite prijazni, ne znam (še) tweetat :D

Upam, da je za vami lep vikend in da izziv poteka kot po maslu :). Jaz sem se včeraj zamotila s šmornom s sadnim namazom brez sladkorja in sedaj se grem še posladkati z bulgurjevim narastkom z medom :)

Bodite v cvetju,
xoxo Deja

2 comments:

  1. Moram rečt, da ti je prikrivanje obrvi super uspelo! Tudi jaz se imam namen tega enkrat lotiti... :D

    http://sandra-thepuzzleofmylife.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. dobro,da se na sliki ne vidi napak:P hvala. vaja dela mojstra, i guess :)
    xo

    ReplyDelete