Sunday, December 4, 2011

Kaj sem danes jedla?

Rada berem bloge o hrani, receptih in kaj je kdo jedel čez dan … Včasih dobim kakšno dobro idejo za obroke oz jih uporabim za inspiracijo.

Danes sem imela štiri obroke, ki pa so si sledili tako:

Za zajtrk sem jedla standard (ob jutranjih urah nisem ravno izvirna pri hrani :D) – ovseni kosmiči kuhani v kokosovem mleku (običajno jih skuham v sojinem mleku ali vodi pa sem morala porabiti kokosovo mleko :)), narezane pol banane na kolobarje, žlička meda, malo cimeta, pest mešanega suhega sadja. Poleg sem seveda spila skodelico zelenega čaja. Moj najljubši je Teekane Zen Chai.


V službi sem pojedla kosilo, ki sem si ga pripravila zjutraj. Mešana solata s kitajskim zeljem, avokadom, belim fižolom, tuno, olivnim oljem in balzamičnim kisom. Preprosto, a odlično :)


Malica je bila pripravljena hitro, ker je bila lakota huda. Sestavljena pa je bila iz narezanega jabolka, pesti mandljev in narezanega sira. Na koncu sem pojedla še eno kislo mandarino, da pokisam svoje sladko življenje :D.


Večerja je bila pirina pica (recept tukaj: klik) z brokolijem, bučkami, gobami in sirom. In bila je božanska :)

Kaj dobrega se je znašlo na tvojem krožniku? 
Prijeten nedeljski večer še naprej :) 

xoxo Deja

4 comments:

  1. Mmmm. :) Pica je bila danes moje kosilo. Z malo sira, s paradižnikom, papriko, gobicami in koruzo in iz polnozrnate moke. :)

    ReplyDelete
  2. in tudi je bilo izvrsto :D
    naslednji dan sem spet jedla pico... samo smo še ribe dali gor :)

    ReplyDelete