Wednesday, October 26, 2011

Recept: Nebeška paradižnikova juha

Juhu hu. Čas juhic je tu :)

Tole juhico me je naučila predraga bivša cimra in ker je tako odlična, sva jo kuhali kar pogosto. Ker sem imela v hladilniku nekaj paradižnikov, solat pa ne bi ravno jedla vsak dan, sem si jo skuhala tudi danes …

Potrebuješ:
 -olivno olje
- med
- sol
- klinčke
- paradižnike z maminega vrta (tudi kupljeni bodo ok :))
- čebulo

Postopek:

Narežeš čebulo, pri tem pa zadržuješ solze in paziš, da se ne razmaže maskara :). V ponev vliješ približno eno žlico olivnega olja in ko se segreje, dodaš čebulo. Medtem ko se čebula praži, narežeš paradižnike. Jaz sem narezala tri večje paradižnike in devet češnjevih, lahko pa se uporabi samo navadne pa tudi pelati niso slaba ideja. Narezane paradižnike dodaš v ponev rahlo porjaveli čebuli. Paradižnik spusti precej vode in se vse skupaj lepo pokuha. Jaz sem dodala še malce vode, da na koncu juha ni preveč gosta. Med kuho soliš in dodaš pet klinčkov (zapomni si število klinčkov, ker jih moraš pred koncem pobrati ven). Juho kuhaš na zmernem ognju od 10 – 15 minut, pred koncem dodaš še žlico meda, premešaš in poskusiš, če še kaj manjka. V mojem primeru sem dodala še malce soli in meda. Ugasneš ogenj in poloviš vseh pet klinčkov, juho preliješ v pokončno posodo in jo zmešaš s paličnim mešalnikom

Preliješ v krožnik in veselo poješ :). Juho sem postregla s čičeriko, ki sem jo pred tem na hitro prepražila in juho potresla z rožmarinom.

Bon apetit in lep deževen dan še naprej!

xoxo Deja

PS: Zakaj ni slik? Ne vem, kje je digitalni fotoaparat in iz mobitela ne morem prenesti slik na računalnik ... Mogoče mi kasneje uspe. :)

2 comments: