Thursday, September 1, 2011

Nanesi tekoč eyeliner kot profesionalec + video :)


Moj vsakodnevni make-up je običajno naravno senčilo (svetlo rjavo in temnejše, včasih mat, včasih tudi svetleče), tekoč eyeliner in veliko maskare :). Velikokrat pa me dekleta vprašajo, kako narišem črto nad očesom in moj odgovor je: vzamem črtalo in narišem :D

Ja, potrebno je veliko vaje, živcev in ohraniti mirno roko. Ampak vaja dela mojstra … :)

(Omenjen način je meni najljubši, ga uporabljam skoraj vsak dan, menim, da mi nekako najbolj ustreza in je po mojem mnenju najlažji. Obstaja še milijon drugih načinov, tebi lahko ustreza kakšen drug način ...)

Najprej nanesem svetlejše senčilo po celi veki, nato pa še temnejšega v gubo (ta del sem v videu spustila).

Najlažje je, da gledaš dol v ogledalo, da imaš oko ravno prav priprto in vidiš celo veko :). 
Z eyelinerjem začnem v notranjosti očesa in narišem črto ob trepalnicah, ki jo končam malce pred koncem očesa. Nato narišem novo črto malce višje od  kotička očesa proti koncu obrvi (seveda ne do obrvi :D). Konec te črte povežem z že prej narisano in pobarvam vse vmes. Nato lahko črto še malo popraviš, če še ni perfektna :). 

Seveda se lahko uporabi tudi kakšno drugo barvo linerja ... Dekle rabi izbiro, pšt :)

Če se je slučajno kaj zalomilo, vzameš vatirano palčko in malo odstranjevalca ličil in popraviš … Meni se to ni zgodilo, ker obvladam :).
Nanesem črno maskaro, krtačko vodim v smeri kot sem narisala črto in največ nanesem na zunanjem kotičku očesa.

Do 3:30 je osnovno, potem so samo še dodatni koraki, ki jih lahko narediš:
V vodno linijo sem nanesla še belo barvico, kar naredi oči večje in bolj spominja na klasičen pin up make-up. V notranji kotiček sem še nanesla osvetljevalec, kar tudi bolj odpre oči in te naredi bolj budnega :)
Še zadnji nasvet: uporabiš »angled brush« čopič in mat črno senčilo za popravek še kakšnih napak.

Lap top ni zmožen posneti boljših videov, moja frizura je obupna  in moje obrazne mimike zmagajo :D
Malo sem se še igrala s svetlobo in kako se najbolje vidi. Upam, da je kakorkoli v pomoč, da se samo ne smešim :)

Kaj sem uporabila v videu: 
- Bourjois Liner Feutre ("flomaster" varianta in obožujem ga :))
- Artdeco uvijalec trepalnic
- Artdeco All in One Mascara
- Sleek paletka Chaos
- čopič Bobbi Brown
- Bourjois Eyeliner pencil Noir & Blanc
- NYX Mosaic powder MPB01 Highlighter

Konec obrvi uporabim kot vodilo za liner.
Če je tale blog popolnoma nejasen, se opravičujem, ampak ne znam določenih stvari povedati po slovensko, ker gledam same angleške videe o make-up. Oops :). Lahko se pa dogovorimo za privatne ure ličenja, sem vedno za akcijo :).

Še nekaj boljših videov:

Popoln eyeliner in urejeno frizuro želim vsem :D,
Deeeeja

PS: Naj posnamem še kakšen video? Meni je kar zabavno. :D

1 comment: