Sunday, September 18, 2011

Najljubši med najljubšimi

Čeprav smo sredi meseca in se o svojih najljubših govori konec meseca ali na začetku novega meseca, pa sem zadnje čase MIA (missing in action), sem to vseeno storila 18-ega v mesecu :).


1. Z Palette. Raje posegam po paletah senčil kot posameznih senčilih. S tem pa jim delam krivico, ker samevajo, čeprav so popolnoma dobra senčila. Že nekaj časa nazaj je Kandee Johnnson (ne najdem videa) govorila o Z paletah. Na ebayu jih nisem našla, kjerkoli v Sloveniji ravno tako ne. Sedaj jih ima na srečo MojaDrogerija. Vsa zanemarjena senčila sem ostranila iz originalne embalaže in jih prestavila v Z Palette. Sedaj po njej posegam skoraj vsak dan :)

2. Avon Bronzer Arabian Glow bronzing pearls. »Ukradeno« nazadnje, ko sem bila doma. Ker sem prava Sneguljčica (po barvi kože, ne ker sem tako lepa :D), je tale bronzer super, saj se barva lahko nanese nežno, lahko pa se tudi nadgrad in je primerna za temnejšo polt. Kupljen v Avonovem katalogu, cene ne vem.

3. ELF kabuki čopič. Najboljši čopič za nanašanje pudra v prahu ali kamnu, ravno tako za rdečilo, sploh če si ga nanesel preveč in s kabukijom lepo razporedi. Kupljen na ebayu, okoli 4 €.

4. Hurraw balzam za ustnice. Najboljši balzam, ki sem ga kdarkoli imela. Če ga ne preizkusite, potem ne veste kaj zamujate :). Dobila sem ga za darilo od sestre: klik

5. Orly sec'n'dry. Lak za nohte, ki mi rešuje življenje. Vse manikure sem uničila, še preden sem jih dobro končala … Sedaj pa počakam nekaj časa in nanesem tale nadlak, ki posuši moje nohte hitro, tudi ko si jih mažem pred službo ali spanjem :). Kupljen v Drogeriji Tuš, okoli 12 €.

6. Urban Decay Primer potion. Pravi magnet za senčila in make-up je popoln cel dan. Ne vem, kaj sem prej počela brez njega :D (no, so tudi drugi dobri, ampak tale jih premaga na celi črti). Kupila sem si ga na ebayu za rojstni dan :)

7. NYX Girls Bermuda Triagle. Ta lak obožujem od dneva, ko sem ga kupila in vedno, ko ne vem, katerega uporabiti, izberem tega. Istočasno sem kupila šest NYX-ovih lakov in druge sem samo preizkusila … Ups :). Kupljen na ebayu, vseh 6 lakov približno 20 €.

8. QVS pinceta. Prejšnjo sem zvila in nakup nove je bil nujno potreben. Naletela sem na tole QVS-ovo in lahko rečem, da nakupa ne obžalujem, ker populi še tako tanke in kratke obrvi. Sedaj moram samo še bolj redno puliti obrvi :D. Kupljena v Drogeriji Tuš, 3,13 €.

* Burt's Bees body scurb. Sicer ga ni na sliki, ker sem ga že porabila. Kupila sem ga na ebayu po nesreči, ker ne berem kaj je, ampak samo kupim :D Lahko pa rečem, da je bila najboljša napaka ... kože ne izsuši, ravno nasprotno, včasih po uporabi sploh nisem uporabila kreme za telo. Koža je po uporabi mehka in dišeča. Kar pojedla bi se! Njam :). Cene se ne spomnim.

* Še nekaj za želodček: humus oz čičerikin namaz. Zasvojena sem z njim od dneva, ko sem ga odkrila! Lahko celo rečem, da varam brokoli (vsi, ki me poznajo, vejo, da obožujem brokoli  :D). Mislim, da je čas za objavo novega recepta :).

Aja, prijavila sem se na Ljubljanski maraton – rekreacijski tek, 10 km :). Moji treningi so ravno zaradi tega postali še bolj brutalni in lahko rečem, da se obrestuje … :)

Sladke sanje in še slajši teden vam želim, 
xoxo Deja

3 comments:

  1. 1 Question...kje se dobi humus v Sloveniji? Sem ga že povsod iskala pa ga ne najdem... :D

    http://sandra-thepuzzleofmylife.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Humus naredim sama. Če se ga kje kupi, ne vem. Bom pa še ta teden objavila recept, tako da brez skrbi :)

    ReplyDelete
  3. No super. :)

    www.sandra-thepuzzleofmylife.blogspot.com

    ReplyDelete