Wednesday, September 28, 2011

Fun survey!

Končno! ... je tu nov blog! Za mano je precej stresno obdobje (oz še vedno traja) in se nisem hotela obremenjevati še s pisanjem blogov. Še telovadila sem bolj površno, da o prehrani sploh ne govorim. Se bom počasi umirila, ker stres res ni v moji navadi in rajši živim "lagano" :)

V glavnem, našla sem tale obrazec na nekem blogu in ker rada pišem o random stvareh, sem se odločila, da ga izpolnim  ... Za vašo zabavo in mojo sprostitev :)

Tri stvari, ki kažejo na to, da sem še vedno otrok:
1. Obožujem risanke. Cel dan lahko presedim pred TV-jem in gledam risanke (z objetim medvedkom in da mi še mami pripravi prigrizke :D)
2. Hitro se razveselim stvari in potem sem kot majhen otrok na božično jutro :)
3. V določenih situacijah se obnašam otročje. ^^



Tri stvari, ki kažejo na to, da sem že stara:
1. Sem zelo občutljiva na temperature. Zebe me tudi ob toplih sončnih dnevih, ravno tako, če je premočna klima … (in trenutno imam na sebi zimske nogavice in jopico). Včasih se ne ogrejem tudi z nogavicami, šalom, pečjo, bundo ...
2. Pokajo mi sklepi, kljub temu, da telovadim in se raztegujem vsak dan.
3. Štiri ali pet let nazaj sem hodila na fizioterpijo zaradi kolkov.

Tri stvari, ki jih želim narediti:
1. Potovati. Avstralija in Kalifornija! Ne vem zakaj me tako vleče tja …
2. Naučiti se kuhati več zdravih jedi, da bom imela več opcij.
3. Postati vizažistka. ^^

Tri stvari, ki »dokazujejo«, da sem tipičen »fant«:
1. Rada gledam ZF filme, akcije … pač bolj moške žanre :)
2. Obožujem moška dela – bolj je umazano in težko, boljše je :)
3. Vedno imam modrice po nogah ali kje drugje po telesu. Včasih se počutim kot boksar ali nogometaš. Ha! :)
(4. Vem, da so samo tri, ampak redno tudi kupujem na moškem oddelku z oblačili, ker se vedno najde kaj pametnega!)

Tri stvari, ki dokazujejo, da sem tipično dekle:
1. Obožujem makeup, ličenje, lake za nohte …
2. Všeč mi je, ko se lepo uredim in obujem pete.
3. I love shopping :) Kupujem, ko sem vesela, kupujem, da se potolažim, kupujem zaradi dolgčasa … ah, ja :)


Tri stvari, ki jih želim narediti v naslednjih treh mesecih:
1. Izločiti meso iz jedilnika (ne jem ga že kakšen mesec in mi nič ne manjka)
2. Izkazovati več ljubezni :)
3. Več se družiti s prijatelji in spoznati kakšne nove obraze <3

Tri stvari, ki so mi všeč pri meni:
1. Redno telovadim vsak dan.
2. Smejim se tudi v najbolj obupnih situacijah (in vsaj skušam ostati pozitivna).
3. Bolj sem vesela, če so srečni ljudje, ki so mi blizu, kot jaz sama.


Navedi tri vsakodnevne nujnosti:
1. Zeleni čaj zjutraj in veliko vode čez dan.
2. Telovadba! Sprehod, joga, tek, intenziven trening … samo, da je nekaj
3. Redno pregledovanje e-mailov in facebooka. :D


Tri stvari, ki me strašijo:
1. To, da ne bom dosegla v življenju stvari, ki si jih močno želim.
2. Nosečnost, to sem že enkrat omenila.
3. Apokalipsa zombijev :D (ok , ne. zombiji so kul :P). Morski psi! Ne moram gledati dokumentarnih oddaj o njih, kaj šele filmov, ko sem v morju, si vedno predstavljam, da me bo zagrabil morski pes …

Sedaj ste pa na vrsti vsi ostali :)
Prijeten večer še naprej,

xoxo Deja

No comments:

Post a Comment