Thursday, August 25, 2011

Všeč mi je ...

Všeč mi je, ko me ljudje kličejo po ljubkovalnih imenih in so izpeljanke mojega imena, čeprav nekatere zvenijo butasto :D

Všeč mi je, ko sem obdana z norimi ljudmi, ki so to kar so. Tudi plesanje v trgovini in objemanje sredi ceste ni ovira :)

Všeč mi je,  ko grem v trgovino in zapravim za cel outfit malo denarja :)

Všeč so mi sončni vzhodi in zahodi :)

Se zbudiš ob petih zjutraj, da lahko občuduješ sončni vzhod :)

Predvsem pa mi je najbolj všeč, da so se ljudje okoli mene začeli zanimati za svoje zdravje, prehrano, šport ... In ko mene vprašajo za nasvet (čeprav nimam vedno odgovorov oz ne ravno najboljših), se počutim kot da tudi jaz pripomorem k njihovemu boljšemu počutju ... tako se tudi jaz počutim dobro :)

Nisem imela več energije kot napisati tale butast blog ... Samo še v posteljo!
Lahko noč in lepe sanje,

xoxo Deja

No comments:

Post a Comment