Wednesday, August 3, 2011

Sweet 16 :) (randomness)

Nazadnje sem napisala, da se bom javila naslednji dan … pa sem bila preveč zaposlena z delanjem ničesar in se ni izšlo :). To sum up some random things:

 
Moja nova frizura je super. Zjutraj se zbudim in sem skuštrana. Ravno takšna kot moram biti :).

Najboljši del Pirates of the Caribbean? Prvi, definitivno. Je kdo za movie night in pogledamo vse štiri dele? Jaz sem vedno za :)  


Tortica brez dodanega sladkorja je yummziE! Napišem recept?



 Sestra mi je letos dala predčasno darilo in me razveselila z izdelki iz Or-ce. Ena izmed stvari je bil tudi tale balzam za ustnice in prisežem, da ni nobenega boljšega od tega!


Želim si, da bi bil teden krajši, da ne bi bilo potrebno čakati predolgo na novo epizodo True Blood. :P Obsesija? Jap.


Moja nova Biblija: , kupljena na moji skoraj najljubši strani :D : klik 


Kontaktne leče so moteč dejavnik. Očala še bolj. :/ Pozna kdo koga, ki je imel lasersko korekcijo vida?


Prejšnji mesec sem podrla rekord v pisanju blogov. Ga lahko tudi ta mesec? Seveda lahko :)

Vesela bom vsakega predloga, ideje, misli ...

Pa vse najboljše zame :). 

xoxo Deja


1 comment:

  1. 1. HOČEM recept za tortico!! ;)
    2. ta balzam od OrCe je tako... njamiiiii <3
    3. en prjatu ima lasersko korekcijo. 1000e za eno oko,
    2 minuti dela. nima več ne očal ne leč. (kobommelakešbomtudijsttonardila.;)

    bodi pridna,
    S.

    ReplyDelete