Wednesday, August 10, 2011

Najlepši nohti: vodna tehnika

Ponovno ena pogruntavščina iz youtuba, ki sem jo preizkusila tudi sama ... :)
V bistvu gre za preprosto vodno tehniko nanašanja laka za nohte in se mi zdi zelo izvirna ideja. Čestitam dekletu ali fantu, ki je odkril-a to tehniko. :)

Kaj potrebujem?
- vsaj dve barvi laka za nohte (jaz sem uporabila Barry M lak s creamy teksturo)
- vatirane palčke
- vatne blazinice
- odstranjevalec laka za nohte
- lepilni trak
- zobotrebec ali iglo ali žebelj oz. karkoli z ostro konico
- posodico z vodo
- dobro glasbo (ponovno po želji :P)





Najbolje je, da najprej nalakiraš nohte z eno od barv, ki jih nameravaš uporabiti pri vodni tehniki. Ko so nohti suhi, jih zaščitiš z lepilnim trakom, tako, da je okoli nohta izpostavljeno čim manj kože.
Natočiš vodo v posodico in vanjo nakaplješ nekaj kapljic vsakega laka.


Nato z zobotrebcem oblikuješ željen motiv in namočiš prst (ali več naenkrat) v motiv. Počakaš nekaj sekund in preden prst daš iz vode, z vatno blazinico odstraniš ostanek laka, ki plava na vodi (če ima to kakšen smisel :D).  


Odstraniš lepilni trak, z vatirano palčko in odstranjevalcem laka odstraniš odvečni lak okoli nohtov.

Na desnem nisem uporabila nobenega laka za podlago, zato je bolj prosojen :)

Pa še video, ker vem, da sem bila popolnoma nejasna :)


Ne deluje pa z vsemi laki. Najbolje, da vsak preizkusi sam :)
Veselo ustvarjanje in lep dan vsem!

xoxo Deja

No comments:

Post a Comment