Thursday, August 11, 2011

Dobro počutje & OOTD

Dopoldne (no, v bistvu je bilo že blizu dvanajste ure :D) sem letela po nekaj opravkih in pred odhodom slikala, kaj sem bila oblečena. ( o tem na koncu bloga:))

Vedno ko sama letim po opravkih, se zamislim. Razmišljam o tisoč in eni stvari. Danes sem razmišljala o dobrem počutju in zdravju. Včasih sem bila konstantno prehlajena, bolezni mi niso bile tuje. Tudi dolgo nisem zdržala v trgovini z oblačili zaradi alergij na pršice ali klime, ker sem začela kihati in kašljati … Pa tudi ko sem bila zdrava se nisem počutila najbolje v svoji koži. Moje misli so bile negativne, govorila sem, da bom zbolela, da ne morem shujšati, da ne morem karkoli … Sedaj skušam ostati pozitivno naravnana, čeprav se mi dan začne katastrofalno. Alergijam sem napovedala vojno, sedaj celo delam v trgovini z oblačili in hej … lahko celo rečem, da se dobro počutim v svoji koži. Tudi če sem bolna. Sama sebi sem postala dobra prijateljica in če ni nobenega drugega, ki bi šel z mano v kino, potem bom z veseljem sama sebi najboljša družba – iti sam v kino je verjetno težje kot iti s prijateljem.
Sedaj razumem smisel zdravega načina življenja … :)

Nazaj k outfitu:

Hah, slikati se sam je veliko težje kot zgleda ^^. Zato sem sandale slikala posamezno. Še lepo se ujemajo z lakom <3 (NYX Bermuda Triangle). Obožujem te sandale (in lak).

srajca New Yorker (5€, baby!), 
kavbojke Stradivarius, 
pas New Yorker (moški oddelek – vedno se najde kaj pametnega!), 
torbica Daichmann, 
verižica aka žepna ura in ročna ura Ebay, 
moder prstan C&A, 
sandali Ann Christine

Še ena zamegljena, ampak obrazna mimika zmaga :D

 
In še en pozdravček od Samija (psiček Sami je moja najljubša igrača iz otroštva ... no, pa še vedno sem otrok :))

xoxo Deja

2 comments: