Monday, August 8, 2011

Adijo, drseči, preveliki in boleči čevlji!

Cel dan sem razmišljala o čem naj pišem danes, pa sem po šestih urah dela in bolečih nogah prišla na idejo o "projektu" - projekt: čevelj :D.
Tale video sem že nekaj časa nazaj videla na youtubu (moj najboljši učitelj, hehe :)) in končno sem uspela tudi jaz narediti enako :)


Potrebuješ:
- podloga proti zdrsu (kupljeno v Kiku za 2,19 €)
- obojestranski lepilni trak (mislim, da sem ga kupila v Intersparu)
- škarje
- čevlje (kdo bi si mislil)
- dobro glasbo (po želji :))

Ne vem, kam so pobegnile škarje :D

Ok, najprej sem očistila sandale kar z robčkom za odstranjevanje ličil (najbolj priročna stvar ever :D).
Zrezala sem dve pravokotni obliki podloge in na spodnjo stran čevlja nalepila lepilni trak, nato pa še podlogo. 


Za notranjost sandala pa sem zrezala ovalno obliko in jo ravno tako zalepila.
 

(Če je čevelj prevelik, lahko podlogo zalepiš tudi pri peti, na koncu čevlja (začetku? :D) oz. poglej si video, moji možgani so malce skisani danes :)). Ponovi vajo na drugem čevlju.
Et voila, tu es fini :)

Aja, še ena verzija proti zdrsavanju čevljev (zakaj ne morem prilepiti video v blog?). Torej: klik klik :)

Sedaj obstaja samo nevarnost, da se v tvoji zbirki čevljev nabere še več čevljev. :)

Veselo na delo in upam, da ta nora sopara kmalu mine!

xoxo Deja

No comments:

Post a Comment