Thursday, July 28, 2011

Nič ne bomo metali stran: krema za obraz & lip gloss

Kreme na pumpico so mi neizmerno všeč. Zakaj? Ker ni potrebno zajemanti kreme s prsti, s tem pa se izognemo nepotrebnemu kopičenju bakterij v kremi. Negativna stran pa je, da je težko porabiti celo kremo. Ko je že pri koncu in če je njena tekstura precej netekoča, se  nabere na steni stekleničke in ni možno porabiti celega proizvoda :(… danes bom predstavila trik, s katerim lahko porabiš zadnje kapljice kreme. Pripravljeni? :)

Potrebuješ: 
- kremo na pumpico, 
- vročo vodo (ne vrelo), 
- skodelico, 
- prazno embalažo, kamor preliješ kremo (kupi se verjetno v drogeriji, moja je od Oriflame, kupljeno že nekaj časa nazaj)

Vročo vodo zliješ v skodelico in vanjo položiš kremo (pazi, da krema ne odplava :D). Pustiš stati nekaj minut, da krema postane bolj tekoča. 
Nato jo vzameš iz skodelice in jo preliješ v čisto prazno embalažo, jo zapreš ter pustiš na sobni temperaturi, da se strdi.

Da preprečiš kopičenje bakterij, lahko za nanos uporabiš čisto zajemalko ali kakšno palčko. Sedaj lahko prazno embalažo vržem stran :)

Isto lahko napraviš z lip glossi. Daš jih v vročo vodo, počakaš približno deset minut. Lip gloss lahko pustiš stati pokončno na sobni temperaturi, da se strdi. Lahko pa ga tudi preliješ, kot sem to storila jaz. Ne bom razlagala, kar oglejte si spodnji video :). Jaz sem uporabila posodico Oriflame. Priporočam nanos s čopičem za ustnice.



Srečno s projektom »nič ne bomo metali stran« :) 

My today's mood: predrojstnodnevna radost, dve novi knjigi, Pirati s Karibov, nova frizura jutri in turkizna obsesija :)

 xoxo Deja

No comments:

Post a Comment