Friday, June 3, 2011

Super zaposlena

Če bi ves čas, ki ga preživim na Facebooku, posvetila učenju, bi končala že dva faksa :) malo za šalo, malo zares …

Ta teden je bil naporen, neprespan in verjetno sem podrla rekord v letošnji produktivnosti. Ker vem, da imam drugo leto absolventsko leto, se nekako vse konča pri delanju ničesar in potem pride takšen teden, kot je bil ta, ko le moraš napisati kakšno seminarsko … in še na žur moraš :)
Sledi nekaj kratkih nasvetov in idej za zaposlene ljudi :)


Naj bom še tako zaposlena, nikoli ne izpustim telovadbe. Nikoli! Čas je, da "izdam skrivnost" oz delim svojo osebno trenerko :P Moja vsakodnevna telovadba je kratka in intenzivna, vendar včasih je potrebno postoriti toliko stvari, da že tako kratko vadbo želiš še krajšo. Pa vendarle te skoraj ubije :)


Naj vsak poskusi doma. :) Kaj si mislite o vadbi? Če nimate intervalnega števca, napišite v google "interval timer" in telovadite s pomočjo tega.

Tudi če se mi zjutraj mudi, se bom vseeno naličila. Moj vsakodnevni oz. najpogostejši makeup je v stilu 50-ih let, črna črta na veki, naravna senčila, rožnato rdečilo in šminka, ki mi je pri roki :D. Sodoben pin up look, bi jaz temu rekla :) O tem kaj uporabljam in kako napravim iz sebe človeka (se naličim :)), naslednjič.

In še najhitreje pripravljen obrok. SOLATA! Zelena solata, rukola, kumare, koren, zelje … sir, tuna, začimbe, piščančji trakci, sojino meso … oz karkoli ti pride pod roke :P
Moja današnja večerja je bila mešana solata (zelena solata, radič, zelje, koruza, fižol, koren, čičerika, ovčji sir, veliko začimb, olivno olje, balzamičen kis), ki mi je za pripravo vzela približno pet minut. Ravno sem ugotovila, da sem danes trikrat jedla solato – za zajtrk, kosilo in večerjo. :D

Nom nom ^^

Recepti za hitro pripravljen zdrav obrok so vedno dobrodošli :)
Ravno tako kakšni drugi nasveti oz ideje ... :))


Prijeten petkov večer želim vsem in ne tako zelo super zaposlen vikend. Moj vem, da bo …
In kako hitro čas beži ... Še dva meseca in bom stara šestnajst :)

xoxo Deja

No comments:

Post a Comment