Sunday, June 5, 2011

Sovražim in ljubim ...

morda kdo sprašuje zakaj to počnem.
Ne vem, samo čutim dogajanje tuje
in mučim se v njem. (Katul)

Ena izmed mojih najljubših poezij, opeva nekaj tako vsakdanjega. Vsi nekaj ljubimo, imamo radi, nam je všeč … in vsi sovražimo, ne prenesemo ali nam ni všeč. Jaz naravnost obožujem ljudi, ki so vedno nasmejani, pozitivno naravnani, saj oddajajo tako posebno energijo, ki napolnijo še moje baterije. Sreča je nalezljiva, zato je druženje z njimi toliko prijetnejše in njihova družba nikoli odveč :). Vsekakor pa to ne pomeni, da je življenje postano z rožicami: Being happy doesn't mean everything is perfect, it means you've decided ti see beyond imperfections.

Ne maram jamranja ljudi, kako so debeli, glede tega pa ne bi nič naredili. Ne me obsojati, tudi jaz sem imela petindvajset kilogramov več kot sedaj … Nekako sem se pač sprijaznila s tem, da ne bom oz da ne morem shujšati, še naprej sem jamrala in še naprej se slabo počutila v svoji koži. Ampak, hej! Vse se da, če se hoče! Ne pravim, da sovražim debele ljudi (močnejše, da ne bo kdo užaljen še glede tega :)), ni mi všeč odnos! Oziroma nasploh samo jamranje glede česarkoli … Tudi jaz jamram :)

Ljudje obsojajo, kritizirajo, ogovarjajo … še preden vejo kaj o tebi. Nekomu nisi všeč, ker imaš mogoče preveč kilogramov (in potem shujšaš in so celi sladki okoli tebe), nekoga motijo tvoji piercingi na obrazu (kolikokrat se bom še srečala s tem; bojda lahko za fanta samo še kakšnega narkomana dobim :)), nekomu ni všeč, kako se smejiš, kako se oblačiš, kaj govoriš, kdaj govoriš, kako se naličiš … Nekaj je šala, ampak vse ima svojo mejo … Če se jaz počutim OK, potem vse ostalo ni pomembno.

Ja, več oblačil lahko kupiš, če shujšaš. Številke so bolj dosegljive, več modelov ti ustreza, več si »upaš« … in se veliko lažje izražaš skozi svoje oblačenje, tudi ličenje ipd. Lažje je nositi visoke pete! Gravitacija ftw! :P Sama grem z veliko lažjim srcem v trgovino, ko vem, da mogoče celo kaj pametnega kupim. Ne maram, da potem denarnica trpi :(  :P

In še to … ne maram, da ljudje mislijo, da je edini način, da shujšaš, stradanje, post, dieta ali da nič ne ješ. Vsako (zdravo) hujšanje je kombinacija telovadbe in prehrane. Za šport potrebuješ energijo, energijo pa pridobiš s hrano. Nisem na dieti že od lani novembra (ali oktobra) pa sem vseeno ovrgla še nakaj kilogramov :) 

Lanska slika, maškare. (random slika :P)
Lahko rečete, kako rada imam maskiranje? :D

Uff, kaj bi še lahko povedala ... :)
En dober zeleni čaj, rumeno lasuljo in roza šminko želim vsem, :P

xoxo Deja

No comments:

Post a Comment