Sunday, June 26, 2011

Sladoled (homemade)

Moja najljubša sladica in lahko bi ga pojedla na tone. Tudi en liter na enkrat je najmanjši problem :)
Ampak sem se odločila za bolj zdravo prehranjevanje, zato kupljeni sladoledi niso ravno najboljša opcija. Res, da so odličnega okusa, so pa polni sladkorja, kemikalij in drugih dodatkov, ki niso prav nič zdravi. Sladoledu se vseeno ne bom odpovedala, zato sem naredila domačega. Vendarle gre za jogurt ali mleko zmešan s sadjem ali čokolado. Lažje ne gre :)

Kaj sem naredila danes ...
V zmrzovalniku smo imeli zamrznjene borovnice, ki sem jih stresla v mešalnik in zmešala. Dodala sem kokosovo mleko (toliko, da ni preveč tokoče in da se naredi lepa zmes) in ponovno zmešala. Borovnice so dale precej kiselkast okus in sem zato dodala banano ter veliko žlico meda, da je postalo bolj sladko. Na koncu sem dodala še kokosovo moko, ker jo pač obožujem :)
Točnih količin za vse sestavine ne vem, je pa pomembno, da sladoled ni preveč tekoč. Sladoled sem dala v posodico, okrasila z malce kokosove moke in kakavom v prahu. Njam :)



Namesto kokosovega mleka se lahko uporabi navadno mleko, jogurt, skuto, kislo smetano ... po želji kakršnkoli mlečni izdelek. Med se lahko spusti ali doda več, lahko se uporabi tudi agavin sirup. Zamrzne se lahko kakršnokoli sadje, lahko se sadju doda samo led, da je mrzlo ... Lahko se doda mlete lešnike, mandlje ...

Kombinacij in idej je nešteto, naj vsak naredi takšen sladoled, ki mu je najbolj všeč. Recepti in ostale ideje toplo dobrodošle :)

Pa dober tek,

xoxo Deja

No comments:

Post a Comment