Friday, February 25, 2011

Kaj boš pa ti za pusta hrusta?

Najlepše je ohraniti otroka v sebi ... Jaz sem verjetno še večji otrok kot sem bila pred desetimi leti. Po pravici povedano, mi je vseeno, kaj si drugi mislijo, se pač tako dobro počutim :)
Se opravičujem, ker sem bila tako dooooooooolgo odsotna in verjamite, da imam na zalogi super zgodbe, predloge, recepte, izkušnje ... Malo nisem imela časa, malo sem bila lena, malo sem raje počela kaj drugega ... :D Pa še predavanja so se spet začela ...
Jutri grem prvič v maškare in letos bom poskušala biti maškara (še večja kot sem že :D) čimvečkrat in verjetno vsakič nekaj drugega :)
Tole sem ustvarila danes. To masko imenujem "find your inner kitty" :P

Hello kitty vs. wild kitty.

Počasi v toplo posteljo, še prej se moram pa spremeniti nazaj v človeka. To bo še zabavno :)
Pa še ena pesem za lahko noč:


"Life is short, so make it what you wanna
Make it good, don’t wait until manana.
I think I’m cool cause your name’s on this heart shaped tattoo.
Now the best thing about me is you."

Všeč mi je besedilo in še dober tempo mi daje pri telovadbi. :D

Kaj boš pa ti za pusta hrusta?
Lahko noč,

xoxo Deja

No comments:

Post a Comment